perjantaina, elokuuta 08, 2003

Naiskansalainen kyselee, että miten erektuslaiset voivat olla ATM:iä, jos he kaikki seurustelevat tai ovat naimisissa. No en minä ainakaan ole koskaan kutsunut itseäni ATM:ksi eikä minua ole kukaan kutsunut ATM:ksi. Tommikaan ei ole kutsunut itseään ATM:ksi eikä häntä ole ATM:ksi kutsuttu. Se, että Ilkka on muistaakseni) vastoin kaikkien tiedossa olevia tosiasoita kirjoittanut olevansa ATM, ei tarkoita, että me muut olisimme niin tehneet.

Minusta on inhottavaa, että minun suuhuni tungetaan sanoja. Minä en itse koskaan tahallani vääristele kenenkään sanomisia. Lisäksi kirjoitan usein melko lailla eri aiheista ja eri sävyyn kuin Tommi ja Ilkka. En pidä siitä, että heidän mielipiteistään ja käsityksistään tehdään muka minun mielipiteitäni ja käsityksiäni silloin, kun olen asiasta eri mieltä tai en mitään mieltä.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu