torstaina, lokakuuta 23, 2003

Poliittisesti epäkorrekti kirjoittaa eilisestä tilanteesta peli-illan jatkoilla kotonaan. Olin paikalla ensimmäisen puolentoista tunnin aikana eli n. klo 21 - 22.30. Olin juuri lähdössä ovella, kun jamppa soitti ovikelloa ja alkoi esittää asiaansa. Tyyppi oli erittäin vihainen ja valitti isännälle, että asunnossa on "hypitty" ja metelöity. Hänellä oli kuulemma hermot todella kireällä, koska hänellä oli seitsemän kuukauden ikäinen vauva.

Minä voin tarvittaessa vaikka todistaa oikeudessa, että sinä aikana, kun olin paikalla, asunnossa ei todellakaan hypitty eikä metelöity vaan istuttiin, pelattiin gota ja keskusteltiin normaalilla äänellä. Taustamusiikki oli sen verran hiljaisella, ettei se häirinnyt normaaliäänellä käytävää keskustelua missään määrin.

Poliisin asenne ihmetyttää minuakin. Siinä ihmetyttää nimenomaan se, että isännän ilmoitusta väkivallalla uhkailusta ei otettu vakavasti. Toisaalta minua ihmetyttää sekin, että poliisi ei ollut ilmeisesti kiinnostunut kysymään naapurilta, oliko hän aivan varma, mistä hänen kuulemansa meteli oli tullut.

Mitä alakerran jamppaan tulee, todennäköisesti unet olivat jääneet hänellä erittäin vähiin vauvan takia, mistä hermojen menetys ehkä suurimmaksi osaksi johtui. Jotkut voimailijat vetävät steroideja aika surutta. Mieleeni jäi kytemään epäilys, että vauvanitkujen lisäksi pinnaa saattoivat kiristää myös kehossa jylläävät hormonivalmisteet. Minun on erittäin vaikea uskoa, että eilisiltainen meno kerrostaloasunnossa voi aiheuttaa tavallisuudesta poikkeavaa meteliä. Toinen seikka on, että Poliittisesti epäkorrekti ei ole mikään sotanorsu ruumiinrakenteeltaan, enkä ole huomannut hänen kävelytyylissäänkään mitään erikoista.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu