keskiviikkona, joulukuuta 07, 2005

Maata Etsimässä -visa, osa 1:

Kuka/mikä kuunnelman henkilö lausui kunkin seuraavista vuorosanoista?

1. "Minä syöksen tämän laivan lähimpään tähteen!"
2. "Aivan aivottomia!"
3. "Ilmanpaine ja lämpötila normalisoituvat kahdessa minuutissa, mutta lentohalliin voi jo astua ilman avaruuspukua."
4. "Mitä ääni tahtoo?!"
5. "Te olette ilmeisesti hyvin ravittuja."
6. "Tämä teidän luomanne uusi säätyyppi, onko se pysyvä?"
7. "Se-se pa-pakotti minut ke-kertomaan mi-missä te olitte."
8. "Meteoroidit eivät katoa!"
9. "Me olemme oppineet rakastamaan ja kunnioittamaan tätä planeettaa. Me emme anna teidän jättää sitä tähän kuntoon."
10. "Saamme koko porukan!"
11. "Minä keksin! Haastajan fotonimoottorit toimivat ydinfuusioperiaatteella."
12. "Kuten aina, te möhlitte kaiken."
13. "Hei sitten Darw, mä muistelen sua!"
14. "Ajoaineet, hajoitussäteet?? Mistä se puhuu?"
15. "Niin paljon tietoa!"
16. "Minut pyyhitään!"
17. "Minua on turha syyttää maailmankaikkeuden koosta!"
18. "Ja mitä tarkoittaa aikadilataatioilmiö, joka mainitaan kaikissa päämoottorin alaohjelmissa?"
19. "Kulta ja kulta, älä nimittele minua!"
20. "Kuulitteko, Yksi ja Kaksi?"
21. "Minä olin avaamassa teille sisäänkäyntiä, mutta te valitsittekin huolto-oven."
22. "H15 ja H12, Halsten on kalibrointihuoneessa."
23. "Pikemminkin siinä on sodittu!"
24. "Ne ovat tietokoneita, kulta, ja loputtoman kärsivällisiä."
25. "Charlie, senkin hullu simpanssi!"
26. "Se alue on pelkkää vääntynyttä ja repeytynyttä metallia!"
27. "Pumput käyvät!"
28. "Hehän palavat poroksi!"
29. "Siirtykää, siirtykää! Minä lakaisen."
30. "Vaeltaja 30, 23. Maan transgalaktinen tutkimusmatka".
31. "Te teette kuten minä määrään tai tapan teidät epäröimättä!"
32. "Me irrotamme kiinnityssäteet, hyvästi Halsten!"
33. "Painakaa virkasinettinne tunnistuslevyä vasten."
34. "Nehän ovat pelkkiä lapsia."
35. "Kaksi suurta kaappia orgaanisia integroituja virtapiirejä."
36. "Fantastista, wau!"
37. "Ette. Te jäätte tänne kunnes kuolette."
38. "Se-läs-sä lu-kee: va-ro-kaa toi-mi-vaa ko-net-ta!"
39. "Kaksi romua, toiset vetäytyvät!"
40. "Kai se olisi mahdollista, jos voisi rakentaa sellaisen laivan - ja elää 115 vuotta."
41. "Te olette uutta verta!"
42. "Viimeksi minut herätettiin 110. sukupolven aikana, jolloin siitin Velos-suvun Karinalle tyttären."
43. "Toivon, että valitset minut."
44. "Haastaja kulkee nyt takaperin mahtava fotonisuihku edessään."
45. "Mitä helvettiä tämä on, Enkeli Yksi?!"
46. "Kuinka nopeasti me vanhenemme hidastetussa horroksessa? Yksi kuukausi vuotta kohden?"
47. "Sydänääntä ei enää kuulu."
48. "Te tuhositte minun ohjaamoandroidini, joten saatte korvata ne. Liikkeelle!"
49. "He ovat loistavia insinöörejä."
50. "Mutta miljoona vuotta sellaista säätä kuluttaisi ja hautaisi mitkä tahansa rakennelmat."
51. "Pääjakson tähti, jonka absoluuttinen kirkkausluokka muuttuu miljoonassa vuodessa?"
52. "Kuulitko, hän tietää."
53. "Minä en jaksa odottaa vuotta! Minun täytyy saada se nyt, nyt, nyt!"
54. "Se luulee, että me olemme noissa puvuissa, pakenemassa."
55. "Kaksi viimeistä oli mutantteja ja ne oli pakko tuhota."
56. "Siihen osui!"
57. "Mikä nyt, tuliko vika?"
58. "Androidit tekevät työtä koko ajan, eivät juttele keskenään."
59. "Senkin asteroidiapinat!"
60. "Mutta ajattele palkintoa!"
61. "Joskus minusta tuntuu, että meidän pitäisi hävittää myös ohjelmoitavat tietokoneet."
62. "Ymmärrätte varmaan, ettemme voineet antaa teidän kaivella sen painovoimapoikkeaman ympärillä."
63. "Se on noiden laipioiden takana."
64. "Ne rukoilivat meitä, että säästäisimme ne."
65. "He söivät jo kaikki hedelmät."
66. "Saitko ujutetuksi taistelurobotin laivaan?"
67. "Se on ohjelmoitu aloittamaan kostotoimenpiteet välittömästi, jos sinulle sattuu jotakin."
68. "Niin, minä toivon vain, että se pystyy siihen."
69. "Kiintoisa keskustelu."
70. "Nythän on niin, että te ette mahda mitään minulle enkä minä teille, joten on parasta sopia asioista."
71. "Tuo voisi olla oikea arvaus."
72. "Totta helvetissä se on oikea arvaus."
73. "Turpa kiinni, idiootti!"
74. "Aavemaista."
75. "Teidän on parasta pysytellä omassa osastossanne, kunnes etsinnät ovat päättyneet."
76. "Täydellinen sarja!"
77. "On se fantastista miten te olette ohjelmoineet tuon androidin."
78. "Minä voin pahoin."
79. "Anteeksi te kaikki."
80. "Leikkaa tästä näin. Hyvä."
81. "Saatat kohta tuntea pienen pistoksen."
82. "Varo takanasi!"
83. "Te olette pelkkiä aivottomia ja automaattisia alajärjestelmiä."
84. "Tuo kaupunkihan on valtava."
85. "Lämpökilven on tarkoituskin palaa."
86. "Kuinka kauan me olemme olleet horroksessa?"
87. "Älkää, älkää! Ei saa vahingoittaa muistia."
88. "Jos te olette Maan ihmisiä, niinkuin sanotte, teidän on helppo seurata vihjeitä."
89. "Kauko-ohjausjärjestelmä ohjaa teidät takaisin laivaanne, kuten se ohjasi teidät tänne."
90. "Eihän se ole kuin kolmeneljäsosasekuntia, helvetti!"
91. "Meillä on muutakin tekemistä kuin suuntailla kameroita, poika."
92. "Minulle on kerrottu, että sinä puhut enemmän kuin ajattelet."
93. "Sinä ärsytät häntä."
94. "Voin nähdä tuskan silmistäsi."
95. "Kirjaston täytyy säilyä, mutta teidän täytyy, täytyy kuolla!"
96. "Teidän ruumiinne asetetaan ulkopuolelle, josta teikäläiset voivat noutaa ne."
97. "Minä päätin, että ne täytyy tuhota suorin keinoin."
98. "Haastaja täytyisi purkaa osa osalta. Valtava työ."
99. "Solaarisen keisarikunnan rikkauden ja tietämyksen muistomerkki!"
100. "Tämä on nyt meidän Maamme."

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu